بعضی ها به دنبال برهم زدن روابط ایران با همسایگانش هستند
نوشته شده توسط : breketid

سرتیپ پاسدار' احمد وحیدی'پنج شنبه شب درحاشیه دومین همایش بین المللی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام و در پاسخ به سووال اختصاصی خبرنگار سیاسی ایرنا افزود:ایران با همه همسایگانش رابطه خوبی بنا گذاشته و همواره تلاش خود را بر توسعه قرار داده است .

وی درهمین حال اظهار امیدواری كردكه باتدبیر مسوولان جمهوری آذربایجان اتفاقی رخ ندهد و اقدامات گروههایی كه تلاش می كنند روابط دو كشور را مخدوش كنند،كنترل شود.

وی همچنین در پاسخ به سووال دیگری در مورد ترك بندر طرطوس توسط ناو گروه جمهوری اسلامی ایران و جوسازی رسانه ای برخی كشورها در این زمینه گفت: ایران براساس منافع و تشخیص مصالح خود عمل می كند و هیچگاه از تهدیدهیچ كس به ویژه آمریكایی ها نمی هراسد .

وحیدی در مورد مطرح شدن اظهار نظر یكی از مسوولان نظامی كشور مبنی بر اقدام پیش دستانه درصورت تهدید منافع جمهوری اسلامی علیه دشمنان خاطر نشان كرد:ایران همواره اعلام كرده است كه از منافع خود با قدرت دفاع خواهد كردو اجازه توطئه و تهدید علیه منافع خود را به هیچ وجه نخواهد داد.

سردار حجازی پیش تر در اظهار نظری اعلام كرده بود كه در صورت تهدید منافع جمهوری اسلامی حق اقدام پیشدستانه را برای خود محفوظ می دانیم .

سیام **1708





:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: